31 Ağustos 2012 Cuma

Dostlarla 1. Kuşadası Buluşması - VW Volksder, İzVosBus Club Ortak Bayram Tatili

Geçtiğimiz 20-26 Ağustos tarihleri arasında Kuşadası Kuştur mevki Mocamp'da Ankara Volksder ve İzmir İzVosBus Club ortak bayram tatili kampı gerçekleştirildi. Biz de dedelerinin yanında bi hayli genç kalan New Beetle'ımızla bu buluşmaya 2 günlüğüne de olsa katılma şansı yakaladık. Bu buluşma bizim için Vosvos camiasıyla ilk kaynaşmamız olacağı için ilk başlarda biraz çekincelerimiz vardı arabamız nede olsa klasik bir vosvos değildi ve bu grubun içinde kimseyi tanımıyorduk :)  Kafamızda soru işaretleriyle Kuşadası'nın yolunu tuttuk. Kampa vardığımızda Vosvoslar Şirince'ye geziye gitmişlerdi kampta kalan bir kaç grup üyesi ve İzVosBus Club başkanı Tanju abi'nin eşi Dilek hanım bizi içtenlikle karşıladı. Bu sıcak karşılamadan sonra kendimizi biraz daha rahat hissettik. Hemen kampı gezmeye başladık bir çok ilin Vosvos dernek ve klüpleriyle katılım bir hayli çeşitliydi. Buluşma, Aydın Volkswagen sevenler fan club, Antalya Vostalya, Sakarya Adawos, Ankara Volksder, ve ev sahibi İzmir İzVosBusClub katılmıyla gerçekleşti. Talebin bu kadar geniş olmasının bir nedeni de sanırım Vosvos camiasında büyük emeği geçen Tanju Yağcı abimizin organize ettiği son jübile buluşması olmasıydı. Vosvos severler Tanju abinin emeklerine karşılık adeta bir vefa örneği gösteriyorlardı.

Katıldığım ilk vosvos buluşmasında ki bu duygusal ortam ve samimiyet beni gerçekten etkiledi ve ortamı daha da yakından tanımaya başladım.Tanıdıkça şahit olduğum kurulan yakın dostluklar, insanların tamamen doğal ve içten davranışları çok etkileyiciydi. Grubun yeni katılımcıları olarak bizi hemen içlerine kabul ettiler ve mükemmel bir misafirperverlik gösterdiler. Aydın'dan gelen İsmail bize vosvosları tek tek gezdirerek modelleri anlattı kısa zamanda aramızda samimi bir sohbet ortamı oluştu. Akşam'a doğru AdaWos'dan Semih ve Derya ile tanıştık onların da yakın ve samimi ilgisi ortama yabancı hissetmememizi sağladı. Yavuz, Aylin, Ahmet, Evrin İzmir'den Cem ve Serhat ile tanıştık hepside bize çok cana yakın davrandılar. Yemekten sonra bütün grup ortak bir eğlence düzenlendi yakılan kamp ateşinin etrafında eğlencemiz dostluk, sohbet, halaylarla devam etti. VolksDer başkanı Hasan Berber'inde okuduğu şiirle renk kattığı gecede, ev sahibi Tanju abi gelen herkesle ayrı ayrı ilgilendi ve inanılmaz bir konukseverlik gösterdi. Daha sonra İsmail Maraklı'nın bize hediye ettiği Volksder bayrağı flaması ve stickerlarını arabamıza yapıştırınca artık bizde grubun bir parçası olduğumuzu hissetmeye başladık. Herşeyin bu kadar samimi şekilde çabuk gelişmesi ve kurulan dostluklar, gruba beklediğimizden erken kaynaşmamızı sağladı.

Kamp ateşi olmazsa olmaz :)

Akşam eğlencesinin ardından bizi yeni bir sürpriz bekliyordu. Adawos'dan dostumuz Semih bizi  vosvos konvoyuna davet etti :) 3 vosvos Kuşadasına konvoy ile gidip birer çay içmek üzere yola çıktık. Bizde Semih'in vosvosundaydık bu da bizim ilk vosvos konvoyumuz olmuş oldu :) Yaptığımız kısa yolculuk hayatımdaki nadir değerli anlar arasına girdi. Çaylarımızı yudumlarken yaptığımız keyifli sohbetin ardından tekrar kampa doğru yola koyulduk. Dönüşte Semih'in vosvosunu kısa süreliğine Melike kullandı mutluluğu gözlerinden okunuyordu :)

Vosvos konvoyundayızz :)
Fotoğrafı sarsmadan çekmeye çalışsam da çok başarılı olamamışım :)

Dede Torun beraberler :) Uyku vakti

Kampta geçirdiğimiz ilk gecenin ardından, temiz havada uyumuş olmanın verdiği zindelikle yeni güne başladık. Kahvaltımızı Vosdostlarımızla yaptıktan sonra Kuştur plajı'nda denize girdik. Bu tatilimizin son günüydü, deniz çok sakin dalgasız ve ılık suyuyla mükemmeldi. Gitmek istemiyor kampta daha çok vakit geçirmek istiyor olsak da Ankara'ya dönmek zorundaydık. Vakit fazla geçmeden eşyalarımızı toplamak üzere kampa döndük. Kampa ilk geldiğimizde gördüğümüz ve resmen aşık olduğumuz Serhat'ın 62 model presiyle çok güzel fotoğraflar çektik. Bu fotoğraflar aynı zamanda kampın en yaşlı ve en genç vosvosunun beraber fotoğrafları oldu :) Bizde Serhat'la bu dede torunu daha sık bir araya getirmeye karar verdik :)

Kuştur Plajı

Serhat da bizim torunu :)
Serhat'ın 62 pre'sini kullandım :)

Tanju abi ile beraber..

Kamptan ayrılırken anladık ki aslında buradaki yaşananlar, vosvoslar aracılığıyla kurulan bir dostluk ve sevgi köprüsü. Her vos sahibi, aracını sevdiği kadar bu sevgi paylaşım ortamını da çok seviyor.
Biraz da voslar sayesinde, kendileriyle ortak fikir ve görüşteki dostlarıyla bir araya gelmek için kestirme bir yol kullanmış oluyorlar. Bu duyguyu bizde orada olduğumuz sürece en derinden hissettik. Artık yeni buluşmaları sabırsızlıkla bekliyoruz, umarım bundan sonraki buluşmalara klasik bir vosla katılma şansımız da olur :)

En yakın zamanda görüşmek üzere dede :)